Bedrijfstrainingen bij JGS Communicatie

JGS Communicatie verzorgt communicatietrainingen voor uw medewerkers. Jarenlange ervaring staat garant voor een praktijkgerichte aanpak en een goed resultaat voor iedere individuele deelnemer in de groep.

Elke training is op maat gemaakt en toegespitst op uw wensen of de kwesties die in uw organisatie spelen. Na een training hebben uw medewerkers een frisse kijk op hun werk, hun onderlinge communicatie en hun specifieke vaardigheden.

Trainingen op maat

  • Adviesgesprekken
  • Communicatievaardigheden
  • Hospitality
  • Interne dienstverlening
  • Klachtenbehandeling
  • Presentatie- en gesprekstechnieken
  • Presenteren voor groepen
  • Slechtnieuwsgesprekken
  • Training intercedenten
  • Verkoopgericht telefoneren

Voorbeelden van onze bedrijfstrainingen

Klantgerichtheidstraining

In de training ‘Klantgerichtheid’ leert u zich beter bewust te zijn van een klantvriendelijke omgang met cliënten en gasten; u raakt beter voorbereid op lastige situaties en weet hoe u een klacht goed oppakt.

Telefoontraining

‘Telefoontraining’ is bestemd voor medewerkers van organisaties die in- en extern telefonische contacten hebben. Dit kan zijn bij een commercieel bedrijf, in non-profitorganisaties of bij de overheid. 

Assertiviteitstraining

Assertiviteit is de balans vinden tussen opkomen voor jezelf en rekening houden met de belangen van een ander. In deze training leer je om je ideeën en belangen op een natuurlijke en conflictloze manier naar voren te brengen.

Intakegesprekken

Bij de cursus 'Intakegesprekken' leert u technieken waardoor u een sollicitant of cliënt beter kunt interviewen. De cursus is geschikt voor zowel sollicitatie- als intakegesprekken in een instelling of (zorg)centrum.