Bedrijfstrainingen bij JGS Communicatie

JGS Communicatie verzorgt communicatietrainingen voor uw medewerkers. Jarenlange ervaring staat garant voor een praktijkgerichte aanpak en een goed resultaat voor iedere individuele deelnemer in de groep.
Elke training is op maat gemaakt en toegespitst op uw wensen of de kwesties die in uw organisatie spelen. Na een training hebben uw medewerkers een frisse kijk op hun werk, hun onderlinge communicatie en hun specifieke vaardigheden.

Neem contact op voor meer informatie

Trainingen op maat

• Adviesgesprekken
• Communicatievaardigheden
• Hospitality
• Interne dienstverlening
• Klachtenbehandeling
• Presentatie- en gesprekstechnieken
• Presenteren voor groepen
• Slechtnieuwsgesprekken
• Training intercedenten
• Verkoopgericht telefoneren

Voorbeelden van onze bedrijfstrainingen

Klantgerichtheidstraining

In de training ‘Klantgerichtheid’ leert u zich beter bewust te zijn van een klantvriendelijke omgang met cliënten en gasten; u raakt beter voorbereid op lastige situaties en weet hoe u een klacht goed oppakt.

Telefoontraining

‘Telefoontraining’ is bestemd voor medewerkers van organisaties die in- en extern telefonische contacten hebben. Dit kan zijn bij een commercieel bedrijf, in non-profitorganisaties of bij de overheid.

Assertiviteitstraining

Assertiviteit is de balans vinden tussen opkomen voor jezelf en rekening houden met de belangen van een ander. In deze training leer je om je ideeën en belangen op een natuurlijke en conflictloze manier naar voren te brengen.

Intakegesprekken

Bij de cursus 'Intakegesprekken' leert u technieken waardoor u een sollicitant of cliënt beter kunt interviewen. De cursus is geschikt voor zowel sollicitatie- als intakegesprekken in een instelling of (zorg)centrum.

Workshops voor bedrijven bij JGS Communicatie

Workshops kunnen individueel of in groepsverband plaats vinden. Afhankelijk van uw wensen en de situatie. Elke vraag is weer anders. Daarom wordt er nauwkeurig met u overlegd over begin- en eindpunt. Ook de weg waarlangs we gaan, wordt samen met u uitgestippeld.
Wie werkt aan zijn toekomst, kan af en toe wel een steuntje in de rug gebruiken. Niet alles komt immers in één keer goed. Soms moet er in figuurlijke zin flink worden geknokt. Wie dat moeilijk vindt, doet er goed aan om contact op te nemen met JGS Communicatie. U bepaalt samen met de trainer wat nodig is en wat niet.

Neem contact op voor meer informatie

Workshops op maat

• Beter voorbereid op de pers

• Communicatievaardigheden

• Presenteren voor groepen

• Conflicthantering

• Werkoverleg

• Personal coaching

• Kwaliteitsmanagement

• Speciaal voor ondernemers

Voorbeelden van onze workshops

Intern communiceren

De workshop ‘Interne Communicatie’ is bedoeld voor iedereen die werkzaam is in een organisatie waar interne klantgerichtheid een belangrijke rol speelt.

Functionerings- en beoordelingsgesprekken

In de workshop ‘Functionerings- en beoordelingsgesprekken’ leert u zich bewust te worden van de functies van de twee soorten gesprekken en hoe u deze op een goede en verantwoorde manier kan voeren.

Timemanagement

De workshop ' Timemanagement' leert u effectiever met uw tijd om te gaan, bewust te worden van uw tijdsbesteding en te kiezen voor ja of nee.

Vergadertechnieken

'Effectief vergaderen' is bestemd voor personen die vergaderen, waarbij de rol van de voorzitter, de notulist en de deelnemers afzonderlijk worden belicht. Er is ruimte voor praktische oefeningen: het opstellen van een agenda en het simuleren van een vergadering.